Infolinia 7 dni w tygodniu
Infolinia 7 dni w tygodniu
Darmowa wysyłka od 100 zł
Testuj do 30 dni
Ogólne warunki gwarancji
1. Gwarancji udziela się:
2.Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest:
a. Przesłanie zgłoszenia reklamacyjnego, wraz ze zdjęciami reklamowanego produktu na adres e-mail: reklamacje@fdm.pl lub sklep@fdm.pl
b. Dostarczenie produktu objętego gwarancją z załączonym formularzem reklamacji, dowodem zakupu oraz kartą gwarancyjną
3. Produkt należy dostarczyć w okresie 14 dni od zgłoszenia reklamacji.
4. Ujawnione w tym okresie wady usuwane będą bezpłatnie w okresie 14 dni od daty dostarczenia produktu do punktu produkcyjnego, z możliwością wydłużenia tego terminu do 30 dni w przypadku braku części zamiennej.
5. W przypadku wykrycia w okresie gwarancyjnym wad nieusuwalnych produkt zostanie wymieniony na nowy.
6. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia powstałe w skutek:
a. Niewłaściwego lub niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania produktu
b. Napraw dokonywanych we własnym zakresie przez kupującego poza w/w punktem produkcyjnym
7. Ochronie gwarancyjnej nie podlegają elementy podlegające naturalnemu zużyciu w trakcie eksploatacji.
8. Samodzielna ingerencja w strukturę wkładu materaca powoduje utratę praw gwarancyjnych.
Szczegóły odnośnie procesu reklamacji, znajdują się w naszym regulaminie w art. VIII. Reklamacje dotyczące Towarów