Infolinia 7 dni w tygodniu
Infolinia 7 dni w tygodniu
Darmowa wysyłka od 100 zł
Testuj do 30 dni
DOSTAWA GRATIS DLA ZAMÓWIEŃ POWYŻEJ 100 ZŁOTYCH
DLA ZAMÓWIEŃ PONIŻEJ 100 złotych koszt dostawy wynosi 15 złotych (kurier DPD)
lub 5 złotych (DPD Pickup / automat paczkowy)
Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia. Dostawa nie obejmuje usługi wniesienia.
Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest za pośrednictwem Firmy kurierskiej DPD lub Firmy kurierskiej AMBRO EXPRESS dla zamówień obejmujących łóżka :
Termin wysyłki Produktu do Klienta wynosi do 7 dni roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. Wszystkie nasze materace są produkowane na indywidualne zamówienie. Czas dostawy może się skrócić do 3 dni, za wyjątkiem tych materacy, które wymagają więcej czasu i precyzji w procesie produkcji. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia.
Zaznaczamy, iż kurierzy DPD doręczają przesyłki w godzinach 8:00 - 19:00, nie ma możliwości umówienia dostawy na konkretną godzinę. W dniu dostawy towaru zamawiający otrzyma wiadomość SMS z numerem kontaktowym do kuriera, pod którym można ustalić szacunkowe godziny dostawy przesyłki.
W przypadku konsumenckiego zakupu na odległość nasz Sklep zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty towaru w transporcie. Jeżeli towary zostaną dostarczone z oczywistymi uszkodzeniami, powstałymi w czasie transportu, uprzejmie prosimy o możliwie jak najszybsze zgłoszenie takiej wady u doręczyciela i kontakt z nami. Opóźnienie w zgłoszeniu takiej reklamacji lub nawiązaniu kontaktu nie ma żadnych konsekwencji dla Państwa ustawowych roszczeń i ich zaspokojenia, w szczególności dla Państwa praw z tytułu ustawowej rękojmi za wady (pkt. VIII Regulaminu). Szybsze zgłoszenie zauważonych uszkodzeń, powstałych podczas transportu stanowi dla nas pomoc przy dochodzeniu naszych własnych roszczeń wobec przewoźnika lub ubezpieczyciela transportu.
W przypadku Klienta niebędącego jednocześnie Konsumentem: ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty Towaru przechodzi ze Sklepu internetowego na kupującego w momencie powierzenia Towaru przewoźnikowi trudniącemu się przewozem rzeczy danego rodzaju, bądź wyznaczonej przez kupującego osobie lub firmie kurierskiej.
Zastanawiasz się w jaki sposób transportujemy nasze materace oraz jak je rozpakować po dostawie? Zapoznaj się z naszym poradnikiem.
Dostawa do punktu DPD Pickup lub automatu paczkowego DPD Pickup Station:
Odbiór zamówionego produktu za pośrednictwem Punktu DPD Pickup nie dotyczy materacy z linii LUXURY oraz wszystkich materacy o szerokości 120 cm lub szerszych.
W całym kraju działa już ponad 24000 punktów i automatów paczkowych. Znajdź Punkt DPD Pickup w Twojej okolicy.
Jeżeli chcesz znaleźć Punkt DPD Pickup w swojej okolicy wystarczy, że w wyszukiwarce wpiszesz nazwę miejscowości i ulicę lub po prostu klikniesz na mapie wybrane miejsce.